במוצ"ש הקרוב, 25/1/14 בשעה 20:30 – המשרתות חוזרות הביתה!

אל עליית הגג שבה הופענו בפעם הראשונה (וגם השניה),

בבית טמפלרי בלב ליבו של מרכז הכרמל,

הלא היא עליית הגג של בית הכט (צמוד לאודיטוריום) – תאטרון הסטודיו, חיפה.

.

לכבוד האירוע הכנו לכם הפתעה משמחת: תמונות ביתיות חיוך

אנחנו כותבות פה לא מעט על הויה דה לה רוזה שלנו בסלוני ביתנו

עכשיו אנחנו רוצות להזמין אתכם להתרווח בכיסא

ולהציץ לנו קצת אל מאחורי הקלעים האמיתיים שלנו…

  ככה הכל התחיל בחורף שעבר, שתי המשרתות בסלון של דיצה….

 דיצה, הידועה גם בכינויה סולאנז' החונקת…

 ואז הצטרפה אלינו טלי – המדאם!

בית 1

והחזרות עברו לסלון שלה

(אתם חייבים לשים לב למכנסי הפיג'מה מתחת לשמלת המדאם…)

 גם השטוטניקיות של רנטה עברה לסלון של טלי….

 וגם היכולת של דיצה להירדם לחמש דקות בכל מקום.

והאוכל כמובן!

(סיר חמין שדיצה הכינה אצל טלי ב- 21:00 בלילה, אחרי חזרת שישי של יום שלם ולפני חזרת שבת של יום שלם. בלילה, המדאם היקרה שלנו, שמרה עליו היטב היטב!)

 ארוחת המלכים של המשרתות!

גם מדאם יודעת לבשל – המשרתות מתענגות על פסטה שטלי הכינה להן במו ידיה

 כן, כן, ככה בדיוק היא בישלה – עם שמלה, גרבי ירך שחורות, תסרוקת של מדאם, ונעלי בית

צילום: דניאל קמחי

צילום: דניאל קמחי

נשמח מאוד לראות אתכן ואתכם!

טלפון להזמנת כרטיסים: 04-8100104

לדף האירוע בפייסבוק  

להופעות נוספות

 

 

* את כל התמונות הביתיות צילמה אולגה, הבמאית.

  (היא מביימת הרבה יותר טוב ממה שהיא מצלמת קריצה)

אודות גל אלגר

אני גל אלגר, גרה בחיפה. נדדתי בארץ ובעולם ותמיד חזרתי אל הים הכחול הזה שמאחורי, שנותן לי את השלווה בקיומו האינסופי. ביליתי באקדמיה הרבה שנים ורכשתי לעצמי שלושה תארים, שניים בעבודה סוציאלית ועוד התמחות בספרות והיום אני עוזרת לאחרים לצלוח את האקדמיה בליווי סטודנטים בהכנת עבודות ואם צריך גם להכין במקומם. אני אוהבת לקרוא ואוהבת שיש לי ספרים טובים ולכן אני עוזרת לכותבות בראשית דרכן למצוא את הקול ייחודי שלהן בעריכה פרטית של כתב היד שלהן ובסדנת כתיבה אינטימית. אבל הכי אני אוהבת לכתוב סיפורים בעצמי. בינתיים הוצאתי שני ספרים - "עולם הקשת בענן" - סיפורים קצרים למבוגרים. תשעה סיפורים שהם למעשה תשעה עולמות שונים, הצצה לרגע קטן בחיים של אדם אחר. "השתקפות" - רומן לנוער שעוסק בפגיעה מינית ועל הדרך מתייחס לכל מה שמעסיק בני נוער - חברות, סודות, בריונות, צביעות, ועוד. מוזמנים לאתר שלי ולקרוא עוד עליי ועל השירותים שלי, וכמובן, אשמח לסייע וללוות בכל דרך שתבחרו. להשתמע, גל 054-3191306

כתיבת תגובה